Nog een paar nachtjes slapen - Reisverslag uit Herkenbosch, Nederland van Mathijs Meijers - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes slapen - Reisverslag uit Herkenbosch, Nederland van Mathijs Meijers - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes slapen

Door: Mathijs

Blijf op de hoogte en volg Mathijs

01 Oktober 2013 | Nederland, Herkenbosch

Na weken van plannen is het bijna zover; over precies een week zal ik me langzaam gaan begeven naar het subtropische eiland genaamd Sri Lanka.
Ik hoor jullie al denken: zeg Mathijs, hoe kom je daar nu weer terecht?

Wel voor mijn stage ben ik in contact gekomen met een evenementenbureau in Sri Lanka genaamd Runeware. Voor de zomer vakantie zou ik niet geraden kunnen hebben hoe mijn stage er uit zou komen te zien, maar nu de departure steeds dichterbij begin ik toch benieuwd te worden naar het land en de cultuur. Maar daar kom ik snel genoeg achter.

Hopelijk heb ik gedurende mijn tijd zo af en toe tijd om een verslag je te schrijven. Ik zal in ieder geval mijn best doen om er een leuke tijd van te maken. Jullie zijn in ieder geval nog niet van mij af...

  • 01 Oktober 2013 - 21:54

    Manon Emonts:

    Hey mathijs,

    Super veel succes vanuit baarlo.

  • 01 Oktober 2013 - 22:27

    Ine En Twan:

    Ha Mathijs,

    De verhalen van Karlijn vinden wij erg leuk, dus ook die van jouw zullen we zeker lezen.
    Wij wensen je een goede reis en zijn benieuwd wat je allemaal gaat beleven!!

    Groetjes Ine en Twan

  • 01 Oktober 2013 - 23:53

    Miranda:

    Hey,

    Het wordt rustig bij jullie thuis.
    Ik zal jou verhalen ook zeker lezen, net zoals ik bij Karlijn doe;)

    Een hele fijne stage gewenst en geniet ervan!
    En ga maar eens goed cultuur snuiven.

    Groetjes,
    Miranda

  • 02 Oktober 2013 - 07:28

    Mam:

    Ja, inderdaad wordt het erg stil in huis. Maar dat Mathijs ver weg zou gaan, wisten we natuurlijk. Heel, heel veel succes met stage lopen en natuurlijk ook iets van het land zien. En natuurlijk af en toe met het thuisfront skypen. Ook wij weten graag hoe het gaat. xxx en een goeie reis van Pap, Anneloes en moeders zelf.......

  • 02 Oktober 2013 - 23:22

    Huub & Ien:

    Ha Mathijs, spannende vooruitzichten! Sukses met alle voorbereidingen. Leuk als we ook de belevenissen van jou kunnen volgen. Veel groeten.

  • 03 Oktober 2013 - 11:55

    Karlijn:

    Super dat het voor jou nu ook gaat beginnen!!
    Heel veel succes en hopelijk houden we een beetje contact als we beide zo ver weg zijn!
    Geniet ervan!! XXX

  • 05 Oktober 2013 - 19:13

    Willy:

    Heej Mathijs, super veel succes met je stage in het verre land.
    Schrijf wel vaak op deze site hoe het met je gaat, zodat ook wij achterblijvers je nog een beetje kunnen bijbenen. Leer maar ook geniet van je stage.
    Tot misschien een keer skypecontact wat we zeker zullen proberen.

  • 07 Oktober 2013 - 20:51

    Fieke:

    Hoi Mathijs,
    Heel veel plezier in Sri Lanka! Maak er iets moois van.
    En geniet heel erg!!
    Groetjes,
    Peter & Fieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mathijs

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 6247

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2013 - 08 Mei 2014

Internship in Sri Lanka

Landen bezocht: